Thursday, July 7, 2011

Yang Mane Satu Pilihan Kalbu?..Sofa IKEA

Hari nie macam2 berlaku pada aku, I had a weird  & awesome day!!..hehehe, but its ok la tak penting sangat nak share ngan korang, maybe later ye. Actually, aku memang  dah lama nak beli sofa IKEA & now its the time!!..heheheh. Lepas balik keje tadi gigih la aku ke sana walaupn jem kan tapi tak pelah sebab nak suvery punya pasal. Aku budget RM1,000 nak beli sofa & few things yg lain2 la. So, after dibelek2 mane yg sesuai,aku pun confuse mane satu yg best.
  1. Aku nak 3 seaters sebab boleh tidur atas tue nnti ( sbb aku sangat suka & feeling ala2 orang puteh. hahaha), tapi kalo 3 seater semua RM1,000 ( ok ngan budget tp tak boleh beli benda lain la)
  2. Aku suka gak yg Kiplan tue, tapi kecil skit , tak boleh sandar & keras skit kalo nak tidur , tapi murah skit dalam RM 629, so ade extra nak beli benda lain..so how????

Sebenarnya aku dah jatuh hati pada yg 1st tue..hmmm, tengok nanti macam maner..hehehehe. Kalo korang nak tau, aku siap baring2 , buat2 tidur atas semua sofa tue sebab nak dapat the best feel. Tapi sofa nie ade waranty 10 tahun kot, so better untuk masa depan. hehehe. After pening memilih potensi sofa, perut plak menyanyi pop, so terus la menuju ke cafe...MEATBALL!!!!!..lama rasanya tak makan, lemak2 pn lemak la, tak kisah dah..heheheheh


Lepas makan, ingat nak terus balik je tapi kaki nie gatal je, nak jalan2 jap tengok barang. Kalo pergi IKEA memang tak logik la kalo aku balik dengan tangan kosong kan, so aku beli Pasta container & Grater ( sbb lepas nie senang nak shred cheese, chewah..ala2 dapur masterchef..hehehhe)


So, welcoming new members to Fred's Kitchen..heheheh, so nantikan pemenang untuk sofa pilihan kalbu ye. Selamat malam.

1 comment:

Anonymous said...

Quels sont les meilleurs collèges de la création littéraire et l'écriture de scénarios?