Thursday, July 28, 2011

Makan2 di Phad Thai, USJ

Hai semua, I'm back!!!..hehehe, tapi with my friend's camera la. Walaupun masih dalam mode berkabung lagi since Pinky hilang tapi life goes on ye!!, hehehe, thanks sebab sudi lagi mahu membaca blog aku nie. Thanks a gizilion. hehehe

Anyway, since my last few days kat company nie, budak2 office aku rajin gak makan "besar" sikit kat luar, menghitung hari katanya since i only have less than 1 week time, hehehhe. So, time lunch kita orang semangat mencari tempat makan yang best area Subang Jaya. So, kemarin we all lunch di Phad Thai, "kang kung kap".


Kalo sesiapa yang suka makanan Thai dengan harga yang sangat berpatutan, korang patut cuba kat sini sebab the food sangat sedap!!!!!, so far tidak mengecewakan aku & my officemate. Aku dah pergi 2 kali kat tempat nie & memang puas hati sangat. Restoren nie sederhana besar & tak la terlalu mewah or vogue sangat but very nice to have lunch or dinner. Aku rasa semua pelayan dia orang Thai sbb slang dorang memang very polite, Kung Kap!!!..hehehhe.


Makanan kat sini sangat sedap sampai korang boleh feeling makan kat Bangkok kot(over jap), hehehehe. Aku pun tak reti sangat nak pilih food kat sini , aku tau makan je, tapi food kat sini sangat SEDAP!!!, aku ulang sangat SEDAP!!!..antara food yg kita orang makan Cashew Nut Chicken,Phad Thai, Sweet Sour Chicken  & Tom Ka ( Tomyam putih letak santan, sedap giler & my favorite!!) .


Food lagi.....Black pepper Beef, Tub Mun Pla ( Thai Fish Cake), Tom Yam Kung & ape ntah yg udang tue,hehehhe.


lagi foods....Mango Sticky Rice,Seafood Fried Rice & Bangkok Omelette.

Actually, sory sangat sebab aku tak ingat sangat semua food lain sebab dorang tulis dalam Bahasa Thai!!, tapi kalo korang pergi nanti, kat menu tue ade`gambar ye.


Restoren nie kat area Taipan, USJ macam kat alamat atas tue. Mesti try ok kalo Thai food lover, mesti korang tak akan kecewa. hehehe

Anyway, I hope you all really good take care of your belongings ok, don't end up like me, huhuhu, kena lebih beringat ye friends. Have a good day & enjoy reading. 

No comments: