Friday, July 15, 2011

Team Building @ Selesa Resort, Bukit Tinggi

Hari nie, aku nak pergi Team Building ( terpaksa pun ade jugak ler). hehehehe. This will be my last time spend time ngan budak2 office & company sbb next month, i'll be joining new company. huhuhuu. So, ramai my friends harap aku untuk pergi, so aku pergi la sebab aku kena jugak jaga hubungan untuk masa depan,. hehehe. Actually, at the same time aku sedih gak sebab aku dah beli sofa IKEA and akan dapat sabtu nie!!!, huhuu. terpaksa la aku arrange kawan aku untuk tunggu waktu dorang sampai nnti. Tapi tak pelah, aku dah pesan supaya jgn bukak plastic lagi ok!!..hehehe. Nanti aku akan announce which sofa idaman kalbu!.hehehe.

So semalam sempat aku la aku membeli belah sikit untuk preparation nak pergi Team Building, aku beli kasut baru & segala krim untuk diri ye ( hutan ade pacat kot, nyamuk segala).hehehe

So, im ready for it!!, hehehe, nnti aku update activity aku kat sana, hehehe. Adios

2 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

have fun....aku pown br lepas team building..kt langkawi hehehehe

Fred Isman said...

kan.. tapi memang sangat penat & flat..x de tenaga dah after tue..huhuu.. tapi best la kan..