Tuesday, July 12, 2011

Transformers..Dark of The Moon

Saper yang tak suka Transformers??..Dari kecil sampai besar aku memang big fan la kan, paling suka Bumblebee..hehehe. 1st week showing jangan berangan la dapat tiket, fully booked ye, kena beratur panjang kalo nak beli tiket, itupun dapat yang depan2 kot. So, aku malas la nak berebut macam tue, so aku decide tengok 1 week after, so dah relax & tenang skit ( tapi time aku tengok weekdays tue penuh jugak!!). Hari rabu lepas dengan baju kerja, aku gigih jugak ke Jusco Bukit Tinggi, sebab tempat lain yang dekat  tak ade show time yang aku nak. Di sebabkan kegigihan aku, aku berjaya dapat tiket, paling best kat line tengah2, i loike!!.
Sebab terlalu jakun & excited, aku beli la jugak popcorn & air Transformers Special Edition!!, harganya mahal sikit la RM16.90 kalo tak silap aku tapi sebab nak jugak kan.heheheh. Movie aku habis dekat kul 10 pm, agak panjang la, dalam 2 jam 30 min kot tapi memang TERBAIK!!!!!. Memang puas hati la & disebabkan terlalu best aku sampai tengok lagi sekali baru2 nie!.hehehe. Autobot rock!!! ..You can lost faith in us but never yourself!!.

No comments: