Tuesday, July 5, 2011

Dinner di Restoren Asam Pedas Melaka

Memang la nama restoren tue Asam Pedas Melaka tapi jagn risau sbb bukan dekat Melaka kot, kat KL je. hehehehe. Sebenarnya aku teringin nak tengok studio budak2 AF9 yang dekat dalam aquarium kat Jucso AU2 Setiawangsa tue, tapi masalahnya bila dah habis baru nak datang, so memang tak ade la jawabnya..hehehe.

But, its ok, at least sampai jugak kat sana. Tempat tue not bad la jugak tapi tak ramai orang sebab aku rasa tak ada wayang kot, cuba ade mesti orang ramai kot. Hmm, tapi since dah sampai sana, ade gak tempat makan menarik yang korang patut cuba ok, antara nya Asam Pedas Melaka


Memang dah lama plan nak pergi Melaka tapi since tak sampai2, at least sampai ke restoren nie. Tempat nie not bad, cozy & warm la untuk famaily or with friends.


Since aku tak makan nasi sangat, so ade pun order la Mee Udang Bandar Hilir, while my friend plak order Mee Rebus Muar & Cucur Bawang. Lately aku kalo boleh tak bak minum air ais sangat, so order la Teh Mango. Dia bagi nye aku seteko teh, memang jenuh la aku nak habiskan ye. hehehe. Anway, food kat sana boleh tahan la, ade rasa tapi kalo nak makanan Melaka memang kena pergi Melaka!!


Then, after that sempat la aku snap2 gambar kat area sana, actually Jusco nie agak unik & menarik la kalo nak compared ngan Jusco tempat lain sbb ade taman mcm ala2 ICT kat Shah Alam tue.

Suka tengok taman dia, siap ade budak2 mandi air pancut lagi tgh malam2 tue..anak saper la tue.. hahaha
So, after that, aku melepak la kejap umah dorang, pas tue baru balik Shah Alam. That how I spent my Saturday's nite..Hope your weekend was good...

No comments: