Thursday, June 23, 2011

Lunch kat Subway, Subang Jaya

Mesti korang dah biasa makan kat sini kot sebab merata ade restoren nie. Anyway, aku dah lama tak pergi makan kat situ, so rasa teringin & ajak la my officemate makan kat sana. Pada pendapat aku food dia healthy sbb ingredients dia fresh & tak ade yg fried, so less cholestrol la & sesuai jugak utuk orang yg nak diet yg sihat. Ingat lagi time keje kat KL dulu, tahun 2007, kalo dapat gaji je selalu beli Subway utk breakfast & makan sampai tengah hari ( yg 12 inch tue), tapi keje kat Subang Jaya nie dah tak de la. hehhee


Favorite aku  kalo makan kat Subway ialah Italian BMT with Parmesan Oregano bread. Aku suka letak banyak onion, pickels & olives, kalo sos pulak mesti la BBQ & Mayo, feeling habis la ( gemoks jugak la kalo hari2 makan kot?..hehehe). Plus time aku aku amik 2 cockies ( White Chocolate Macadonia & Chocolate), not la bad la rasanya. hehehhe..


Sempat la snap2 gambar dalam restoren tue, hehehe..kalo nak melepak sambil surfing2 internet, breakfast after exercise pun ok jugak tp jangan overeat plak, nnti sia2 je senam segala.hehehe

So, i love to lepaking here with friends & the food is good. Maybe you guys can drop by & grab some fresh sandwishes ok. Try it

No comments: