Tuesday, June 28, 2011

Dinner di Garden Cafe, The Curve

Sebelum tengok wayang malam minggu, sempat jugak aku kitaorang makan kat Garden Cafe, The Curve. Kawan aku nak tengok jugak Green Lantern, aku follow ajelah walaupun aku dah tengok cerita tue ( tp sebab movie tue best, aku rasa berbaloi je nak tenagok 2 kali). Tapi time tue dah pukul 11.00pm & aku dah makan malam, so supper tue my friend ajelah yang makan. Actually, tempat tue quite nice la plus harga dia tak la mahal sangat macam yang aku sangka, kira munasabah & berpatutan la. Tapi since amik gambar malam, quality gambar kurang menarik la skit ye.


Malam tue, my friend makan Stir Fried Beef with Chives + Rice, kitaorg just mimum Ice Honey Lemon sambil bercerita2 tentang isu career, hehehe. Tapi aku try daging dia sedap jugak la, soft & tender.


Tempat nie very cozy & sesuai sangat untuk lepak2 sebab boleh tengok orang lalu lalang sambil dengar lagu dari The Laundry sebelah dia. Memang enjoy lepak sana & chill. Try it! 

2 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

meletop mkn tmpt mahal...^_^

Fred Isman said...

x la semahal yg disangka ye..i rasa harga nya sangat berpatutan..