Sunday, June 5, 2011

Lunch di Try Thai TDDI Shah Alam

Hari minggu nie best kalo melepak2 tempat makan baru. Aku memang selalu lalu kat depan restoren tue tapi tak pernah nak singgah. So, hari nie aku decide nak makan kat sana di Try Thai kat TDDI Shah Alam,


Restoren nie senang je nak cari, dari tepi jalan dah nampak dah kalo ke kem TUDM Subang tue. Anyway, tempat nie not bad, food dia basically Thai food  la kan?..heheheh..tapi ade gak western kat sana tapi tak sempat try la. Yang paling tak larat sebab akan dengar pelbagai jenis lagu thailand kat situ, makan sambil dengar lagu Thailand, ade yg paham & ade yang tak prnah dengar tp layan ajelah..heheheh.. Aku suka makan kat sana sebab sofa dia best, besar & empuk, rasa nak tidur pun ade..hahaha.


Food kat sini not bad jugak la, nasi goreng dia sedap tp aku order mee goreng seafood & ok la rasanya..ade Thai & Western food lain kalo korang nak cuba la, cuba sendiri & komen sendiri la ye..hehehehe.


Tempat nie kalo korang nak pg senang je, kat area TDDI Shah Alam, alamat dia Jalan Opera L 2U/L, TDDI Shah Alam. Buka macam biasa la, 10 am - 10 pm. Aku tak dapat jumpa jalan yg sama kat google map, tapi dekat2 situ je kalo based on map kat bawah nie..


So, kalo nak cuba boleh la pg Try Thai nie ok, cuba sendiri, komen sendiri.. hehehe.. selamat makan..

No comments: