Saturday, September 17, 2011

Makan di Nyonya Colour kat Empire Gallery

Sebenarnye nie consider post yang dah super basi & patut buang kat dalam tong sampah aje kot,huhuhu tapi aku nak just cerita la jugak since aku pergi makan jugak kan?..hehehehe. Anyway, ini  time bulan puasa tempoh hari, aku ajak kawan makan kat Empire Gallery. Mula2 ingat nak pergi Belanga tapi since last minutes, tempat semua dah penuh. So aku pun just berbuka puasa di Nyonya Colors.


Pada aku food kat sini boleh tahan sedap jugak & paling penting sesuai dengan harga dia. Time nie ade macam offer combo, so total aku makan dengan kawan aku dalam RM20++ la rasanya, hehehe. Tempat makan pun selesa,ade outdoor kalo nak smoke & service pun bagus je, kiranya puas hati la jugak. Time tue aku makan Mee Rebus & kawan aku makan Nasi Lemak Ayam. Aku suka Mee Rebus dia sebab macam berlemak skit.hehehe, time tue tak ape makan lemak sebab puasa, tapi now tak rela dengar lemak pun,hhuhuhu.


Tapi lepas makan tue, aku sempat bershopping ngan kawan aku kat Empire Gallery tue, boleh consider shopping untuk raya jugak la kan,hehehe. Aku beli baju kat Peacocks London, harga pun berpatutan, so aku sambar la 2 helai je. Then, lepas tue pergi makan Tutti Frutti kat level atas plak, rasa best pulak melepak kat Empire tue. Dulu aku paling la tak minat nak lepak or shopping kat sana, but now dah jadi 1 of my favorite place,hehehe.


Then, lepas habis tawaf & bershopping kat sana, hah balik la ape lagi kan?. hehehe. Rasanya tahun nie banyak sangat baju raya aku, tak nak  kira la sebab banyak kot,heheheh. Anyway,aku sangat enjoy bila keluar & shopping macam nie, saper yang tak kan?, hehehee. Have fun and enjoy reading.

No comments: