Tuesday, September 13, 2011

Dinner di Chop & Steak

Minggu lepas, aku ade kerja sikit kat KL and since aku bawak kereta lain, so best la sikit nak drive pusing2 town kan?. hehehe. So,ajak la member kat KL pergi makan, so kitaorg pergi la area Kg Baru. Mula2 ingat nak makan kat Nasi lemak Antarbangsa, tapi last minute nak try pergi The Ship la. Rupa-rupanya dah tukar nama ke Restoran Chop & Steak !!!..


Tempat nie menarik jugak sebab decoration nye sangat unik & menarik, ade kapal ,motor2 antik & ambience dia sangat selasa. Seingat aku dulu tempat nie namanye The Ship sebab aku pernah makan tapi few years back la, now dah tukar nama ke Chop & Steak.


View & ambience tempat sangat best & cozy ye,tapi kena hati2 ye sebab ade "En Menti" yang berlari2 berkejaran kat sana ye, hehehee. Kalo nak tau "en menti" tue ape kena tanya orang Perak ye, hehehe. Tapi penting food dia agak sedap & harga sangat berpatutan la, ade western & fusion. Sebenarnya aku dah tak berapa ingat nama semua food yang kitaorg makan tue tapi ape yang aku ingat macam Spaghetti,Chicken Macaroni with Cheese, Fish & Chips & Sizzling Yee Mee.


Aku rasa ramai yang dah tau tempat nie kot, tapi tak pelah aku bagitau jugak macam maner nak datang sini ye. Sila follow map dibawah  nie kalo jumpa ye. hehehee


Kalo korang nak cari lagi info, boleh la tengok kat fb restoren nie ye kat www.facebook.com/chopnsteak. Selamat mencuba...

No comments: