Saturday, May 14, 2011

Lunch di Strawberry Fields..

Strawberry Fields..Tempat nie dulu kalo time lunch memang sangat lambat tp sekarang dah cepat. Bagus!!!. Tapi aku ngan officemate selalu makan kat cawangan Taipan USJ. Tp baru2 nie aku sempat la pergi kat Petaling Jaya plak, dekat ngan Menara MBPJ , agak besar jugak & 2 shop lot. Harga dia sangat berpatutan & sedap jugak la. Favorite officemate aku selalu nya Butter Chicken Cream with Rice. Tp aku suka Spaghetti with Chicken Butter Cream tp overall semua sedap ngan harga yg murah...


Menu2 restoren ade kat papan hitam..so klasik!!!..aku suka...tempat makan pn selesa, pilih la ikut suka korang nak duduk maner & ade free wifi jugak sana.


Aku pn cuba Chicken Chop with Oriental Cream & Ice Longan..yg kat bawah tue time aku makan Taipan, Spaghetti with Chicken Butter Cream..Harga makanan nie sangat munasabah, yg chicken chop tue dalam RM11.50 + air RM 3.2, mmg berbaloi la..

Mesti cuba ok, ade bnayk gak menu lagi, dessert, ala carte etc la ngan harga yg murah & berbaloi..

Kalo guna google map..nak cari tempat nie senang je, dari Federal Highway, masuk ke town PJ , then cari arah ke Menara MBPJ, kat depan tue je nnti dah nampak..kat sebelah tue ade bnyk restoren lain..selamat mencuba..

2 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

dah mkn dah kt sini..butter prawn dia mmg SEDAPPPP.. hehehehe

Fred Isman said...

i selalu makan kat USJ..lunch la..butter cream dia mmg the best la..hehehe