Monday, August 1, 2011

Tangs & Teh Tarik Place

Last week, aku jumpa my friends kat Empire Gallery, Subang Jaya. Katanya dia nak beli jam sebab ade sales up to 70% kat Tangs. Dia beli jam ChronoTech ape ntah kat sana, tapi sales tue sangat amazing sebab jam tue harga RM1,000+ kot, tapi bila sales 70%, dapat beberapa ratus je, memang berbaloi!!, hehehehe. Paling best offer nye, beli 1 offer 70%, tapi kalo beli 3 dapat 80%!!!!, dia ajak aku beli sama tapi aku tak nak jam tapi kalo kamera memang aku tak pikir 2 kali, terus beli jeh!!, hehehe. Sambil aku dok pusing kat Tangs tue, aku terjumpa wallet, not bad and paling  penting ade sales!!, 70% kot!!!, so aku beli la satu, dari harga RM140, dapat la RM40 je after less. Aku nie jenis yang tak kisah sangat kalo tak ade brand, asal aku suka and selesa aku beli je, lagipun wallet lama dah nazak sangat, memang waktunya sudah tiba. hehehe

Paling tak tahan, my friend tue main tegur je customer mana2 yang nak beli jam, ajak beli sekali sebab nak dapat discount tue, boleh tak?..hehehhe. Anyway, dia tetap beli jugak jam tue, dia beli  ngan officemate dia, dorang share la berdua nak dapat jugak discount tue. hehehe.

Then, kita orang melepak kat Teh Tarik Place kat ground level, lepak2 sambil gossip2 liar, hehehe. Kalau tak silap aku, tempat nie ade jugak cawangan kat The Curve. Tapi restoran nie very nice & unique la sebab lantai and wall dia very raw, tak de cat pun, just warna simen je. hehehe, macam restoren yang tak siap je. hehehe. Sebab dah lapar, aku makan Mee Mamak je. Gambar tak berapa cantik and clear sebab guna kamera handphone je, ade budget lebih nak cari penganti Pinky ( sebak bila teringat dia. huhuhu)


Siap ade buai lagi kan?.. aku tak berani nak duduk sebab takut runtuh nanti,hehehe. Sekarang badan dah naik sikit, after puasa nanti ok la kot, hehehe. Anyway, since the incident, aku memang tak berani nak tinggal laptop lagi dalam kereta, so terpaksa la aku menjinjing laptop office nie ( replacement semantara,hehehe). Later aku ingat nak datang kat Tangs lagi nak beli barang sikit untuk raya. hehehe.

So, kesempatan nie aku nak ucapakan Selamat Menyambut Ramadhan kepada semua umat Islam and jangan tinggal solat Terawih ye, ingatan untuk diri sendiri jugak. hehehe.

So, until next time..nyte..

No comments: