Tuesday, August 2, 2011

The Gifts..

Hari nie aku last day aku kat company nie & sedih jugak sebab tinggalkan kawan2 yang dah kenal selama 3 tahun lebih. Well, thanks sebab semua orang support keputusan aku nie. thanks all!!.


Last but not least, aku dapat few gifts dari officemates & my bos. Thanks a lot for everything that you have done!!, words can't express my feeling, hanya Tuhan yang tau. Anyway, my bos gave me perfume & shirt, thanks dear Bos!!. I dapat perfume & deodorant Aigner Black , I loike!!. Then budak2 kecik nie bagi aku Mr Moo!!, penjaga kereta aku sekarang. hehehe, kalau ade orang try nak pecah masuk lagi, dia akan transform jadi Bull, akan kerjakan pencuri tue!!, hahahha, oh too much cartoon I guess. hehehe.

Anyway thanks all for the gifts & for the belanja everything. Love u all. Adios..

2 comments:

Che Kay said...

bestnye ada bos dan officemates yang sayang kat u.... huhu

Fred Isman said...

ala, biasa2 je..hehhe, kerja lama kot, so bonding tue la rapat la. hehehe