Sunday, April 1, 2012

Makan-makan di Simply Penang

OMG!!!!!, Ladies & Gentleman!!!, its has been a while i tak update my blog, tapi still ade reader, im so honoured!!. Aku baru perasaan ade posting dulu yang tak post lagi, huhuhu. Actually banyak yg belaku lately tapi aku tak sempat nak update, don't worry after this i will try my best to make sure my blog always updated ok. Anyway, this was old posting but i still want to publish this since its a nice place to try.

Jalan2 kat Sunway Pyramid, shopping2 mesti la lapar, then tempat nie dekat ngan Ice Skating arena,hehehe. But above all since my friend belanja,tue yang lagi best,hehehe. Bertuah lahir December nie, banyak cuti and org dapat bonus semua,so ringan ye wallet nak belanja,syukur.

Since aku dalam mood diet or kurangkan makan, yeke?,heheheh, kitaorg singgah makan kat Simply Penang kat Pyramid tue sebab tengok dari luar macam best je, so nak try la kan.


Actually aku suka jugak makan kat sini sebab deco kat restoran nie agak historical skit, ala2 zaman British sikit,hehhe, & it very nice. In fact food pun banyak choice, off course la traditional Malaysian cousine. Ambience pun nice & cozy, sesuai untuk kawan2 or keluarga ramai2.


Dalam diet2 banayk jugak yang kitaorg makan kot, kitaorg makan Quay Teaw Penang, Laksa, ABC,Len Che Kang & Cucur Udang. Tapi tak pelah makan banyak sikit kot sebab aku pun kurus dah skrg,hehehe. Food kat sana sedap, berperisa dan sesuai dengan tekak aku, harga pun berpatutan, so aku puas hati la makan kat sana.So, korang cuba la sendiri kalo nak rasa masakan Penang kat sana ye, selamat mencuba..

1 comment:

Unknown said...

Boleh saya tanya who is the owner Simply pinang restoran?