Monday, October 10, 2011

Lunch di Restoran Chawan, Citta Mall

Pernah pergi kat Citta Mall tak? , shopping complex baru kat Ara Damansara. Tempat tue consider baru jugak la and banyak restoran yang best ade kat sana. Aku rasa nak lepak2 after kerja pun sesuai sebab ambience sangat best. heheheh

Aku and officemate lunch kat Restoran Chawan kat sana. Pada aku food dia sedap and harga sangat berbaloi. Concept restoren nie macam Kopitiam & variety food ade melayu & western.  


Ambience calm and relax, so sesuai untuk lunch or dinner ngan kawan2. Design tempat sini sangat simple and santai je. Aku rasa korang mesti recall balik memory time zaman remaja dulu.hehehehe

Aku makan Nasi & Daging Salai masak Lemak Cili Api. Daging tue sangat sedap ye and aku suka sebab tak la super pedas sebab letak cili api kan. Aku memang rekeman kalo nak rasa makanan nie & average food kat sini RM10-RM15 je. Antara food yang ade lagi macam Mee Bandung, Nasi Lemak,Asam Laksa and lain2 la.  

Kalo korang nak try, boleh la singgah kat Citta Mall kat Ara Damansara tue, sekarang nie parking dia still free sebab baru bukak kot. hehehe. Landmark tempat nie Menara Symphony & Menara Sime Darby Property, mesti jumpa la tempat nie nanti. Selamat mencuba

2 comments:

Che Kay said...

Chawan ni ada cawangan di mana2 lagi ke? macam pernah dengar nama restoran ni~

Fred Isman said...

heheheh, tak sure la che kay..i pn kawan yg ajak..nnti i try cari website dia ok. heheh