Sunday, October 2, 2011

Kari Kepala Ikan Restoran Salim, Ipoh

Last month aku pergi outstation ke Ipoh and just a day trip. So, time lunch kitaorg pergi lunch kat Restoran Salim, speciality Kari Kepala Ikan. Aku rasa sangat sedap makanan kat sini & memang puasa hati la.hehehe.Ramai jugak customer yang makan kat sini time lunch ye siap ade table reservation by Dato lagi, memang sedap la kari kepala ikan kat sini.

Time tue kitorg order Kari Kepala Ikan, Kari Sotong, kari Kambing, Ayam goreng, Sayur and Papadom. Memang penuh la table time tue & paling penting semua sedap!!!. hehehe. Terlalu banyak sampai tak larat nak habiskan semua kot. Tapi kari dia memang sedap!!, tip top..hehehhe


Habis makan, langit pun mendung, best kalo dapat tido kan?. tapi kena balik KL dah after that. hehehe. Sebenarnya lunch nie di sponsor oleh our dealer, so kira makan free la!!. hehehehe. Aku tak sure full address tempat nie tapi restoran nie dekat lorong2 Jalan Permaisuri Bainun,dekat Jalan Kampar tue, kalo orang yang biasa kat Ipoh mesti la tau kot. huhu.

So, sampai di sini je cerita aku kat Ipoh, tak banyak yang aku boleh cerita sebab pergi berkerja kot. hehhe. Kalo berkesempatan boleh la ke Ipoh aand try Kari kepala Ikan kat Restoran Salim nie ye. Enjoy

1 comment:

Papa-NtiQ said...

hi...kebetulan 2 minggu lepas baru jer saya gi kat M.Salim ni makan kari kepala ikan. Dah upload semua gambar2 kat blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com
Memang confirm sedap! dan kari kambing nye pun best..lembut daging dia...saya baru jer discover kedai ni lepas adik ipar rekomen. Selalu balik Ipoh sebab isteri orang Manjoi tapi tak penah terjah sini hehe.
Anyway senang2 tu singgah la yer blog saya sebab semua entri2 pasal jalan2 dan makan, makan dan makan hehe
Dan jangan lupa follow yer blog saya kalu sudi TQ TQ