Wednesday, July 6, 2011

Service Kereta & Lepak kat PappaRich

Hujung minggu yang lepas, aku melepak kat USJ 19 sbb nak kena service kereta. Selalu nye aku memang sangat jarang melepak kat area Subang Jaya sbb tak tau la kenapa, tapi aku prefer lebih Shah Alam. Tempat service kereta aku tue dekat dengan Digital Mall, so aku lepak kat PappaRich since pagi2 dah bukak kan.

Sebenarnya, aku & officemate selalu makan kat Papparich tapi kat area Taipan je, but kat sini few times la if aku service my car kat area situ. Favorite aku kalo makan sini selalunya Fried Curry Mee, Dim Sum & Otak-otak, sedap la pada aku. Tempat nie besar sikit kalau nak compare ngan Taipan tue.


By the way, hari Sabtu tue sangat sejuk,berangin & mendung, feeling kat oversea plak rasanya, maybe 21 celcius kot, nasib baik x bawak muffle aku. hehehe. So, time macam nie haruslah drink Coffee & Toast kan. hehehe sambil baca novel (buku yg tak habis2 dah 2 minggu, but now dah habis, moving on to new book).. hehehe


So, lepas habis feeling2 dalam 2 jam lebih jugak lah kat sana. Then time to amik kereta yang dah siap service, hah amik ko RM 210!!!, maklum la, dah service yang ke 90,000km kot ye..huhu, terpaksa la guna kad plastik yg ku sayangi. hehehe..then balik la ke rumah, dah la bulan nie ter overspend skit gara2 statement my friend "Baru dengar guruh di langit, air ditempayan dah dibuang!!" tapi nasib baik hujan, kalo tak kemarau la oiii...heheheh. So, guys, hope your did enjoy your last weekend. Adios for now.. 

No comments: