Friday, July 29, 2011

Karoks di Neway, Subang Jaya

Since aku nak berhenti nie, bermacam2 aktiviti plak kat department aku. Paling latest bos aku belanja karoks kat Neway, Subang Jaya!!, satu batalion Marketing Planning tue pergi untuk bersuka ria. Aku nie bukan golongan giler mike tapi malam tue ntah kuasa ape yang merasuk, aku jadi giler mikrofon!!, hahahaha. Tapi semua orang pun sama, penat and tekak sakit nie, tapi mike tetap di tangan, pantang lagu orang semua nak menyibuk!! ( over skit, hehehehe).


Actually, this was my 2nd time datang sini, last time 3 years ago time aku baru2 masuk kerja, now time nak berhenti pun kat Neway jugak!! OMG! baru aku perasaan!. hehehehe. Tempat nie best jugak la, bilik yang kita orang amik sangat besar kot, boleh masuk more tahan 15 orang kot, some ade yang malu2 nak keluarkan suara permata dorang tapi aku kisah ape, asal melalak ok jer, hehehehe. Some gambar nampak kat 'Kayangan' je,mcm blur2 skit & glossy sebab aku tak reti nak setting kamera kawan aku nie,hehehehe.

Pada aku kat Neway nie food dia memang sedap, aku suka sebab ade banyak variety plus macam buffet hotel je kat sana. Sebab aku tamak, some food aku amik banyak tapi tak makan pun!!, lapar mata punya pasal. Aku pun tak tau ape name makanan aku, just makan je,hehhehe.


Tapi yang paling penting berduet ngan officemate lagu Drowning by BSB's and lagu intro aku off course la Harapan by Fazli Zainal. Feeling habis walaupun suara tak sedap maner, heheheh. Lepas habis berkaroks, ramai yang balik awal la sbb dah malam kot, so aku & few friends yang giler mike tue stay sampai kul 10 mlm tapi bilik tue dah di book sampai 4.00 pagi kot!!, tak de sape yang larat nak stay sebab esoknye kerja, aku pun dah sampai tak ade suara nak menjerit lagi. hahahha.

Aku rasa sangat seronok time2 macam nie sebab dapat spend time with officemate aku especially yang aku rapat. Hopefully, kita dapat spend lagi macam nie next time kat maner2 ye. Thanks guys!!!, gonna miss you a lot nanti. So, until next time, good nite!!

No comments: