Wednesday, July 13, 2011

Lunch di Auntie Juliet Garden Cafe

Kalo sesiapa yang suka makan western & nyonya cuisine, ini la tempat yang patut untuk korang datang ye, terletak kat Kota Kemuning, Auntie Juliet Garden Cafe. Actually this was my 2nd time makan kat sini, 1st time dulu kalo tak silap aku tahun 2008, now 2011..hmm, 3 tahun baru datang semua & the food still sedap!!. hehehe.


Restoren nie letak kat shoplot yang tengah, so kena tengok betul2 ok takut tak jumpa nanti. hehehe. Ambience kat tempat ni selesa, rasa macam fusion skit sbb ade element Baba & Nyonya. Tapi yang paling penting food kat sana best!!, terbaik pada aku & memang berbaloi untuk makan ngan kawan or family plus harganya sangat berpatutan. Seingat aku dulu  kalo order makanan lambat nak dapat, but time aku pergi baru2 nie dah improved service dorang, thumb up!!. Time aku datang orang memang ramai jugak la, biasalah lunch kot but dah sampai terpaksa la tunggu dengan penuh kesabaran & kelaparan.



Food kat tempat nie pada aku sedap & cukup rasa since aku suka makan kan, western, fusion & malay pn ade. Time aku makan Mixed Grill ( chicken+lamb+sausage+potato salad), then ade set with desert sekali ( Puding Sagu).yum..yum. My friends pn makan benda yang sama except sorang je yang makan Mee Rebus, desert dia Bread Puding with Ice cream, memang meleleh la air liur kalo tengok benda nie. huhuu. Harga set yang aku makan dalam RM25, so memang kira sangat berbaloi la kan.


Nampak sedap kan?..hmm, sebab memang sedap pun!.hehehe. Kalo korang berminat nak rasa makanan yang best nie, map tempat nie kat bawah nie.

 So, kalo korang kebetulan lalu or memang plan nak try kat sini, you can try all the various foods, its all good. Happy Trying

2 comments:

Anonymous said...

how to increase page rank internet seo backlinks backlinks google

Anonymous said...

You're so interesting! I do not suppose I've read a single thing like this before. So wonderful to find another person with a few original thoughts on this topic. Really.. many thanks for starting this up. This website is one thing that is needed on the internet, someone with some originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]online pokies australia[/url]