Monday, July 11, 2011

Lunch di Pizza Uno

Actually post nie sepetutnya dah lama aku buat tapi aku tak sempat nak update since buzy skit lately, hehehehe. Aku selalu dengar officemate aku selalu sebut2 tempat tempat nie tapi aku tak pernah makan lagi, so aku pun ajak my officemate pergi since aku macam teringin kan, tempat nie kat Taipan USJ, Pizza Uno!


Restoren nie ade 3 tingkat, kalo korang nak buat party ape2, memang sesuai kot ya, hehe. Pada aku tempat nie sangat cozy & best, relax & sesuai utk chill out ngan kawan2, maybe family pun boleh as long as family korang a little open minded la, if not susah la skit. hehehe. Ambiance kat restoren nie buat aku rasa happy & less stress after penat keje. 


Di samping tempat makan nie sangat best, the food was superb!!, sangat2 sedap & berasa la, sangat berbaloi ngan harga nye. Since harga makanan agak "boleh tahan", aku ambil makanan yang biasa2 jer, but my friends makan favorite dorang la. Aku makan Pasta Aglio Olio e Peperoncino, my friends makan Ceaser Salad, Spiced Chicken with Mushroom Risotto, Tropicana Pizza. Foods kat sana memang sangat sedap!!, serious aku still ingat food kat sana lagi. Tapi harga makanan kat sana "boleh tahan" untuk makan berempat dan pandai2 la pilih makan ye. hehehhe


Kalo korang nak datang kat restoren nie,  aku letak map kat cawangan kat Taipan,  aku recommend korang try datang makan kat tempat nie, berbaloi-baloi.


Pizza Uno ade 3 cawangan ( USJ,Puchong & Bandar Utama), nie website in case kalo korang nak tengok details ok http://www.pizzauno.com.my/

So, selamat mencuba ye...

No comments: