Thursday, December 29, 2011

Lunch di Ginger, Thai Cuisine, Pasar Seni

Pada hari yang sama aku jalan kat Pasar Seni, aku sangat tertarik kat restoran kat dalam tempat tue, namanya Restoran Ginger. Aku suka tempat tue sebab dia authentic, ade unsur2 klasik tapi santai dan aku rasa cozy bila makan kat sana. Aku ingat tempat ni macam mahal sebab nampak exclusive tapi bila aku tengok harga food dia, memang berpatutan & nampak menyelerakan.


Restoran nie sangat selesa dan best sebab suasana tenang,nyaman, relax & santai. Aku rasa tempat nie sesuai jugak kalo untuk lunch appointment, dinner or even dating,heheheh. Kebetulan kawan aku ade kerja kat area sini, so kitaorg lunch sekali la & paling best dia belanja consider my birthday treat la, hehehe. Biasalah sempat la bergossip2 kat sana kan?,heheh tapi staff kat sana friendly an helpful, so korang tak ade masalah nanti.


Since menu restoran nie Thai cousine based, aku order la Phad Thai Noddle and my friend order aku terlupa ,Chicken Fried Rice rasanya,heheh. In fact, dorang akan bagi starter while waiting for our food, keropok with sambal kacang . Pada aku food kat sini sedap, sesuai ngan perut aku & paling penting pada harga yang berpatutan. So, aku rasa korang patut cuba tempat nie ye, sebab tempat dia best, menarik and banyk variety of foods. Restoran kat level 2 Pasar Seni, kat sebelah food court dalam tue.

So, aku ucapakan selamat mencuba pada korang & many thanks pada my friend yang sudi membelanja aku ye. Have a try & have a good day, adios

No comments: