Tuesday, December 20, 2011

Melepak Di Rasta, TTDI

Korang suka melepak sampai pagi tengok bola ramai-ramai?, kalau korang suka aku ade tempat yang sesuai untuk korang try walaupun aku rasa dah ramai yang tau kan?,hehehehe. Tempat nie memang tempat makan sambil tengok bola ramai-ramai kalo ade big game, Restoran Rasta di TTDI.


Aku suka juga melepak tempat nie sebab ambience tempat nie menarik,lagipun tempat nie  open space n cozy jugak la. In fact, food kat sini boleh tahan  dan harga pun berpatutan, ade banyak variety of food kat sini dari Malay ke Western, so korang tak akan ade masalah nak pilih makanan kat sini,hehehe. Tempat nie kalo hujung minggu selalunye memang penuh ngan orang, lebih2 lagi kalo ade EPL game, memang tak cukup tempat la nanti.


Kalo makan kat sini aku suka order western la sbb harga dia berbaloi kalo nak compare kat tempat lain, so jgn takut untuk meng'oder' ikut kemahuan ye,heheheh. Time nie sebab kawan aku belanja, so aku order Linguini Cabonara and kawan aku makan Mee Hun & Nasi Goreng Seafood rasanya,hehehe. Aku paw la dia food yang mahal sikit sebab dia janji nak belanja semperna birthday aku, tp ade lagi yg belum dipenuhi,tak pe nanti aku tuntut,hehehe.

Tempat nie agak tersorok sikit dari jalan besar tapi tak la jauh sangat dari Highway Sprint cuma kena alert sikit kat simpang Kg Sg Penchala tue kalau dari Mutiara Damansara. So, jgn sampai sesat plak ye, nie facebook page tempat nie kalo korang nak lebih info ye www.facebook.com/people/Rasta-Ttdi/1111414731


Kalo korang ade masa & nak melepak ngan kawan2 sampai lewat malam, tempat nie sesuai ye. Happy reading, until I write again.

1 comment:

Anonymous said...

im not local, to me yang best dekat sini Tauhu Bakar, Sup Ekor, Lekor, Satay & Goreng Pisang.... minum petang kat sini best....RECOMMENDED! hehehehehe