Tuesday, May 17, 2011

Melepak-lepak di Bangi Kopitiam, Seksyen 13 Shah Alam

Hari nie hujan lebat & on the way nak balik rumah, ade banjir kat jalan nak balik rumah. So, aku tak boleh balik, so pergi la la melepak kat area TTDI Shah Alam. Minum cofee time petang yang hujan & sejuk nie memang feeling..hehehe, then singgah la di Bangi Kopitiam. Setahu aku ada banyak cawangan restoren nie, kat Bangi , Sek 7 & tempat lain kot. So chill ye kalo nak lepak, very cozy & warm utk sesiapa yg nak melepak hari cuti or hujung minggu ngan kawan2.



Aku tak ade food review untuk korang sebab aku tak makan heavy time nie but will sometime ye. So,aku rasa makanan kat tempat nie boleh tahan & berbaloi ngan harga dia. Tak mahal pn kalo nak lunch or dinner kat sini, ade free WiFi utk orang yg giler surfing. hehehhe.. So enjoy melepak tp kena pandai bahagi masa ye..hehehe

No comments: