Saturday, April 30, 2011

Santai di B'yyu Patisserie

This is my favorite place to eat!!! B'yyu Patisserie..Aku sangat suka makan kat sini & lepak kat sini sampai berjam2 pn ok. Sbb utama tempat nie English style, food sedap,harga murah & sangat cozy. Kat sana boleh tgk org lalu lalang, tenang sangat rasanya. Antara makanan yg aku suka & sedap macam Spaghetti Bolognise Chicken & Garden Salad with Chicken dia..yum..yum..lain pn sedap..try la ye. Tempat nie senang aje nak cari, kat dalam Level 1 Plaza Shah Alam, Seksyen 9 Shah Alam. So just want to share my favorite spot of 2011..


Harga berbaloi kan??? 

My favorite, Garden Salad with Chicken....

 Kek, dessert pn ade ye, so kalo nak cuba tempat yg santai & relax, maybe korang bleh try makan kat B'yyu Patisseries, open daily 10am - 10pm...Enjoy eating & reading ye..

5 comments:

bukankosong said...

blog ko dah bertukar jd ala2 tmpat,jalan2 cari makan lak ye...tp syokkk...

Fred Isman said...

thanks..mmg aku nak wat mcm tue..bukan jalan2 cari mkn aje lah.aku nak jadi mcm journal, ape yg aku wat & exprience yg aku lalui..kalo aku pg maner2 pn aku bgtau la..thanks sbb support blog aku..hehhehe..aku try to make sure cerita aku menarik n value utk org lain la..

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

mahal tak mkn kt sini?

Fred Isman said...

Hafizanis - x mahal pm, std je..RM5 lebih pn ade je..sbgt berbaloi la..try nnti k..

angah sam said...

dah lame aku tak pegi plaza shah alam ni.mcm best je kedai ni..hehe..